måndag 12 november 2007

På rymmen...

....till Lilla Eländet från stora eländet......

Japp, så är det....

Ibland händer saker som man inte vet hur man ska hantera. Hade jag mått bra så hade jag stannat kvar & kämpat mig fram till det vett jag vet finns innanför pannbenet på dig, men jag orkar inte....

Och då gör jag det enda jag kan ( förutom att svälja piller & hoppas på det bästa) jag flyr....

Jag flyr till dom som förstår mig & dom som redan vet. Jag stannar där tills jag känner att den största delen av skuggan är bort & det börjar ljusna så att jag kan komma hem igen...

Just nu så saknar jag dig otroligt mycke & jag är säker på att du har tänkt dig för. För nu ska jag försöka lita på dig igen. Vilket inte är lätt, eftersom det var så lättvindigt för dig att ställa till det med dina lögner & brutna löften.... Men jag ska försöka.......

Händer det igen så kanske jag inte kommer tillbaka utan fortsätter att fly.........

Inga kommentarer: