onsdag 27 februari 2008

Har tanken slagit dig att...

.... om man nu vill ha något så kanske man ska erbjuda något tillbaka? Inte det?? Som jag trodde då... För du vet vill man bara ha & ha & ha & sen inte ge något tillbaka så blir man ganska illa omtyckt & ingen vill längre ge något....
Som t.ex. cigg.... Tanken att fråga "Linnea, behöver du hjälp med något?" den slog dig aldrig... Sen var det ett himla frågande om hjälp & cigg!!!! Undrar hur det kan komma sig?!
Tredje dagen i rad med huvudvärk & inget hjälper.... Skällande hundar, skrikande katter & tjatande ungar får mig snart att flippa.... Men hundarna försvinner snart, ungen kommer sluta att tjata & katten kommer väl sluta löpa någon gång, när allt detta är över så ska jag ta semester. Jag är sjukskriven & behöver semester från mitt annars så kaotiska liv....
Åhh... Pelle, kan du inte bara ta & komma hem???
Paniken börjar trycka i bröstet på mig & jag kommer snart få problem med att andas normalt, för jag måste åka buss i morgon..... Jag vet, löjligt att få panik för en busstur, men sånt är livet med panikångest & fobier.... Welcome to Le@s living hell......

Inga kommentarer: