fredag 5 december 2008

Oattraktiv?

Ja, det undrar jag...
Mitt ex vill aldrig knulla, undrade om det hade med mig att göra.....
Ja, med mitt då dåliga självförtroende så var det ju mig det var fel på...
Nu, 3 månader som singel, har jag nog knullat 10-15 killar & 3 tjejer... Det är INTE mig det är fel på...
Jo kanske, jag har nog lite svårt att lita bli att sexa...
Det är ju sååååå skönt...
Denna vecka har jag bara hunnit med 2... Douglas (28) & Patrik (31).... Dogge gav mig en fontänorgasm, men Patrik fick mig att asgarva & gav mig måååånga orgasmer..
Jag tror att jag får knulla vidare om jag nånsin ska lyckas ta mig till fucking hell...
Under dessa månader som jag varit singel så har jag oxå hunnit hota min hund med diverse saker som han inte förstår, fått min katt till bli utekatt, gjort av med fler kondomer än vad jag lyckades med innan mitt ex kom in i bilden, fått höra i telefon av en kille att han fantiserar om att döda & äta upp mig (nej, jag kommer INTE träffa honom), fått mitt hjärta av sten sprucket av en Johan, köpt julklappar till pangpris, fått ihop ett helt hem, lyckats laga mat varje dag... Var det nått mer nu???

JAAAAAAAAA, jag har gått ner 15 kg
innan:

efter:

En viss skillnad va *skrattar*

Inga kommentarer: